Plany...

Informacje dotyczące gry Tactical Ops 2.2 w Projekt Nostalgia
Regulamin działu
1. Zakaz reklamy - wszelkiej
2. Zakaz obrażania innych użytkowników

Plany...

Postprzez administrator » Pn lut 10, 2014 10:14

W Tactical-Ops grałem od początku września 2000 roku, aż do wersji AoT. Jednakże w pamięci utknęły mi dwie wersje, kanciasta 1.6 (świetne modele broni i ich fizyka) oraz poukładana pod względem GUI wersja 2.2

Już wtedy, jako zagorzały gracz CS'a i TO, widziałem, jak bardzo mój ulubiony mod (Tactical-Ops naprawdę kocham) odstaje pod względem grywalności map w stosunku do konkurenta. Szczelne środowisko mapperów sprawiło, że lobbowali oni własne projekty, robiąc mapy tylko pod rozgrywki ligowe (mapy, których piękno było ostatnią ważną rzeczą), albo rozległe mapy, pozbawione detali czy też "duszy". Ze starych map (jak to brzmi, skoro wszystko jest już stare...), tych pierwszych, każdy fan Tactical- Ops pamięta Reactor 6, Rapid Waters, Factory, Two Towers - to właśnie one sprawiły, że gracze zainteresowali się tym modem na taką skalę. Niestety, wszystkie mapy do modów Unreal Tournament były albo za duże, albo cholernie ciemne (albo i jedno i drugie).

Swego czasu, gdy udzielałem się we francuskim projekcie Tactical-Ops (zanim mod przejął Atari,czyli przy końcówce 2.2) zostałem oddelegowany, aby przekonwertować mapy z CS'a do Tacticala. Było w tym czasie kilka mappacków zawierających te konwersje, ale większość miała problem ze skalą. W trakcie pracy, która zajęła ponad miesiąc, nauczyłem się - na czym polega dynamika Tactical-Ops i jak wykorzystać skalowanie map na korzyść tego moda. To właśnie ten miesiąc pracy, szukania "różnic" w grach, tworząc te same mapy, przyczyniły się do powstania zalążka projektu, który odgrzewam po... 11 latach...

Moje plany dotyczące Tactical-Ops obejmują.

1. Postawienie serwera dedykowanego z własnym mappackiem.
2. Stworzenie 8 bardzo dynamicznych i ładnych map (praca trwa).
3. BARDZO MAŁO MOŻLIWE: stworzenie szkieletów i modeli postaci, wraz z pełną animacją
(to będzie ciężkie - nigdy tego nie robiłem, info w sieci jak i narzędzi jest znikoma ilość, pomocy próżno szukać).
4. Przygotowanie serwera z plikami
5. Przygotowanie czytelnych instrukcji Ang/Pol umożliwiających bezproblemowe odpalenie Tactical Ops 2.2
Projekt Nostalgia - Powrót do przeszłości w najlepszym wydaniu!
administrator
 
Posty: 32
Dołączył(a): Pn lut 10, 2014 09:01
Lokalizacja: Opole

Postprzez » Pn lut 10, 2014 10:14

 

Re: Plany...

Postprzez Terrorysta » Pn lut 10, 2014 15:08

nie no, przecież OilrigII czy Monastyr z 1.6 to ładne mapki, nawet miodne. Ale fakt, większość nocnych z braku dobrego oświetlenia, beznadziejnie wielkie jak Spynet. Zostanie 2 graczy i można się szukać w nieskończoność. Ostatni raz grałem w TO 2.2 własnie, z kuzynem na lanie vs boty i było okej, tylko Trooper daje rade, a reszta to bieganina. Mapy do Countera odrozniał system 3 dróg, że każda druzyna miała 3 możliwości aby gdzieś iść (ale to chyba już wiesz, skoro się na tym znasz). Zrób je, a jak ci sie uda uruchomic serw daj znać, chętnie sprawdzę. A i na początek spatchuj boty, zeby z kims pograc jak nie bedzie ludzi. Jak mapki fajnie wyjda, bedzie ok

Co do animacji psotaci - to chyba nie tak easy, bo juzby to ktos z glowa zrobil i wprowadzil, a nie bazowal na modelach z UT99.
Terrorysta
 
Posty: 9
Dołączył(a): Pn lut 10, 2014 14:58

Postprzez » Pn lut 10, 2014 15:08

 


Powrót do Tactical Ops 2.2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron